De populariteit van het merk Louis Vuitton

louis vuitton

Louis Vuitton handtassen staan bekend om hun finesse wat betreft vakmanschap en niet te evenaren artistieke beroep. Als het gaat om branding, LV is een internationale standaard en andere tassen en koffers zijn beoordeeld op basis van dit merk.

Het eerste ontwerp kantoor werd opgericht in het jaar 1854. LV won brons en gouden medailles op de wereldtentoonstellingen in de jaren 1867 en 1889 als erkenning voor de uitstekende ontwerp van hun tassen. In het jaar 1892, het bedrijf lanceerde haar handtas collectie die op de markt kwam. Louis Vuitton handtassen zijn synoniem voor kwaliteit en stijl. Dit merk wordt gerespecteerd over de hele wereld, niet alleen binnen de mode-industrie, maar ook bij wereldklasse beroemdheden en persoonlijkheden.

Louis Vuitton tas

Dit merk is beoordeeld als markers van luxe, klasse en stijl en is uitgegroeid tot een marktleider. De tassen zijn zeer de vraag en dit is een andere reden voor de replica’s krijgen overstroomd in de markt. Gezien de exorbitante prijzen in rekening gebracht voor een authentieke Louis Vuitton handtas, wordt het moeilijk voor iedereen om één te bezitten. Dit is wanneer replica’s kunnen worden gekocht op een veel goedkoper tarief. Deze brand is ontstaan in 1888. Deze tassen zijn gemaakt van Damier Canvas. Zowel de ontwerpers Louis en Georges kwam met het ontwerp dat de naam L. Vuitton gehad. Georges kwam later met de Monogram Canvas, waarin afbeeldingen en symbolen en laat-Victoriaanse invloed droeg.

De stoomboot zak waarin een kleine handtas werd geïntroduceerd in het jaar 1901 en in het jaar 1930, LV kwam naar buiten met hun tijdloze en elegante schoonheid ‘Louis Vuitton handtas‘. Het merk Louis Vuitton geboorte nam in Frankrijk rond het jaar 1800. LV begonnen met het ontwerpen luxe bagage en veel klanten waren gefascineerd door deze high end producten. Toewijding aan kwaliteit en esthetiek is de reden voor het het merk zo populair over de hele wereld. Toen de voormalige ontwerper Louis Vuitton in 1892 afliep, werd zijn zoon Georges volledig gewijd door de overname van het bedrijf. Dit is hetzelfde jaar waarin de LV handtassen werd geïntroduceerd.

Gewoon om knockoffs en vervalsing te voorkomen, werd het logo geïntroduceerd en op elk LV handtas. Dit patroon is opgericht en erkend en het logo omhooggeschoten dit merk aan een celebrity-status. Het logo is een LV-monogram in kastanje en beige kleur. LV winkels werden opgericht over de hele wereld in modesteden als Parijs, New York, Londen en Washington.

Louis Vuitton is gewijd aan kwaliteit en stijl. Er zijn nieuwe introducties met verschillende variaties in de handtas. Liefhebbers van dit merk te wachten op nieuwe rassen van handtas en het bedrijf zorgt er ook voor dat ze hun klanten tevreden te houden en gelukkig. Dit merk is een statussymbool en geliefd bij zowel de rijke en beroemde mensen over de hele wereld.

Geef een reactie